اين مدل از اون كاراست كه از نزديك چند برابر قشنگتره.✨
فرقش با قبليا توي شورتشه كه در عين قشنگي اسليپه !مگه نه مني كه ميبينم همشون خوشگلن كه براتون ميارم🥹
فنردار،بندش قابل تنظيم و تنخور و ايستش خيلي خوبه،مخصوصا اون برگو گلا كه روي تن ميفته.
اگه برنز كردي سفيدش بشدت پيشنهاد ميشه!!
كاپ كاملا مناسب و قواره استاندارد
سايز بندي :٧٥/٨٠/٨٥/٩٠ بي
شورت در حالت غ كشساني ٣٥
در حالت كشساني ٥٠
_ 1/290 t